Kies voor Click & Collect of Bellen & Bestellen bij jouw favoriete Lush-winkel. Je bestelling staat na 2 uur klaar!



Click & Collect en Call & Collect

Team Lush staat voor je klaar met veilige manieren om te winkelen. Kies voor online bestellen en afhalen óf bellen en afhalen bij jouw lokale Lush-winkel. 

CLICK & COLLECT:  BESTELLEN EN AFHALEN IN DE WINKEL
Bestel via Lush Local en selecteer een dag en tijd om jouw order gratis af te halen bij een Lush-winkel bij jou in de buurt. Er is geen minimale orderwaarde. Als je vóór 15.00 uur bestelt staat je tas met producten na twee uur klaar in de winkel, afhankelijk van de drukte. 

CALL & COLLECT: BELLEN EN AFHALEN IN DE WINKEL
Het is ook mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen bij een Lush-winkel van jouw keuze. Bel de winkel waar je je bestelling wilt plaatsen en geef de producten die je graag wilt hebben door aan de medewerker. Samen met de winkelmedewerker spreek je een datum en een ophaalmoment af. Je ontvangt vervolgens per e-mail een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, zal je bestelling worden verwerkt en voltooid.

Veelgestelde vragen over bestellingen afhalen bij de winkel

ALGEMEEN

Kan ik met een cadeaukaart betalen?

Het is momenteel helaas niet mogelijk om via Lush Local met een Lush-cadeaukaart te betalen. We werken er hard aan om dit op te lossen. Je kan wel een telefonische order plaatsen en aangeven aan de deur te willen betalen met een cadeaukaart. Klik hier voor de contactgegevens van onze winkels om een telefonische order te plaatsen.

Kan ik lege, zwarte Lush-potjes of lege flesjes inleveren?

Reduce, reuse, recycle! Het is inderdaad mogelijk je lege, zwarte potjes of lege flesjes bij de winkel in te leveren in ruil voor een vers gezichtsmasker - je weet wel, het gezichtsmasker dat jouw huid verzorgt. Vergeet niet de verpakkingen leeg en schoon te maken voor je ze bij een Lush-winkel inlevert.

De volgende Lush-verpakkingen doen mee aan de Bring It Back-regeling:

  • PET transparante plastic flesjes (met dop);
  • PP transparante en zwarte potten (met deksel);
  • PP make-upverpakkingen;
  • HDPE-flesjes (met spraykop).

De volgende items doen niet mee aan de regeling en vallen niet onder geschikte verpakkingen:

  • Testerpotjes (uiteraard kun je deze wel terugbrengen om bijvoorbeeld een nieuw testertje te ontvangen of zodat wij het bij de plastic recycling mee kunnen geven).

Kan ik producten direct ruilen of retourneren?

We willen altijd dat je blij bent met je aankoop. Ben je niet tevreden? Dan is het mogelijk om te retourneren of te ruilen. Geretourneerde artikelen moeten voor 75% intact zijn en worden geretourneerd met de originele verpakking en bon. Je kunt artikelen retourneren tot 90 dagen nadat je de aankoop in de winkel hebt gedaan.

Artikelen die via www.lush.nl zijn gekocht kunnen helaas niet bij onze winkels worden geretourneerd. Raadpleeg hiervoor deze pagina.

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Kan ik dat ruilen?

Soms maken we fouten. Heb je het verkeerde product ontvangen? Neem contact op met de Lush-winkel waar je je bestelling hebt geplaatst en geef je bestelnummer door, zodat onze medewerkers weten om welk product het gaat. Het juiste product ligt zo snel mogelijk voor je klaar in de Lush-winkel waar je je eerdere bestelling had geplaatst. Je mag het verkeerd ontvangen product houden.

Een product dat ik heb ontvangen is bedorven/ziet er raar uit. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de Lush-winkel waar je je bestelling hebt geplaatst en geef je bestelnummer door. Indien je bij deze specifieke bestelling had gekozen voor bezorging per fietskoerier, dan wordt een vervangend product per fietskoerier bezorgd. Had je voor ophalen gekozen? Dan ligt het vervangende product voor je klaar in de Lush-winkel waar je je eerdere bestelling had geplaatst.

Kan ik ook via de telefoon een bestelling plaatsen?

Dat is zeker mogelijk. Bel de winkel waar je je bestelling wilt plaatsen en geef de producten die je graag wilt hebben door aan de medewerker. Geef aan of je kiest voor afhalen in de winkel of bezorging per fietskoerier. Bij afhalen kun je meteen het tijdslot bespreken. Je ontvangt vervolgens per e-mail een betaallink. Wanneer de betaling is voldaan, zal je bestelling worden verwerkt en voltooid.

Kan ik ook een tester krijgen bij m’n bestelling?

Dat kan! Geef in het tekstveld op de winkelwagenpagina aan van welk product je een tester zou willen ontvangen.

Mijn bestelling is een cadeau. Kan ik een berichtje toevoegen?

Uiteraard! Vul je boodschap in het tekstveld op de winkelwagenpagina in en wij doen de rest!

CLICK & COLLECT:  ZELF AFALEN IN DE WINKEL

Welke winkels doen mee met Click & Collect?

Alle winkels in Nederland doen mee:

  • lushlocal-amsterdam.nl: Lush Amsterdam CS, Amsterdam Kalverstraat en Amsterdam Leidsestraat
  • lushlocal.nl: Lush Den Haag, Den Bosch, Haarlem, Maastricht, Rotterdam, Utrecht Hoog Catharijne en Utrecht Steenweg

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Heb je om 14:00 uur of eerder besteld, dan staat jouw bestelling al twee uur na het plaatsen van je order klaar. Bij het afrekenen selecteer je zelf een dag en tijd waarop het uitkomt om jouw pakket op te halen.

Kan ik mijn bestelling ook bij de winkel zelf afrekenen?

Nee, in verband met de huidige maatregelen is betaling alleen vooraf mogelijk.

Moet ik een mondkapje op bij het ophalen?

Het is niet verplicht; je haalt je bestelling buiten op bij de deur. Onze medewerkers dragen wel een mondkapje.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb last van klachten en ik kan mijn bestelling niet afhalen. Kan ik een nieuwe afspraak maken?

Neem hiervoor contact op met de Lush-winkel waar je je bestelling hebt geplaatst.

DAN NOG DIT:

  • Kom in je eentje naar de winkel en alleen als je klachtenvrij bent;
  • Afhalen kan alleen binnen het afgesproken tijdslot;
  • Houd 1,5 meter afstand.