Kies afhalen (gratis) of bezorgen (€ 7,25)



Veelgestelde vragen Shoppen op afspraak

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over winkelen op afspraak.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Je kunt je afspraak online bij jouw favoriete winkel inplannen! Onderaan deze pagina vind je de afspraakformulieren van alle winkels, zodat je direct een afspraak kunt maken. Plan minstens vier uur van tevoren een afspraak in bij jouw lokale Lush-winkel. Winkelen op afspraak kan alleen binnen het afgesproken tijdslot.

Welke winkels doen mee met Shoppen op afspraak?

Al onze winkels in Nederland doen mee!

Hoeveel tijd heb ik om te winkelen?

Je krijgt een tijdslot van 15 minuten. Heb je langer de tijd nodig? Gezellig! We vragen je dan wel een dubbele sessie te boeken.

Kan ik bij jullie terecht voor persoonlijk advies?

Zeker, we geven je graag een één-op-éénconsult! Ben je op zoek naar een nieuwe skincareroutine of wil je een specifiek product uitproberen? Deel vooraf je wensen en vragen met ons. Dit kun je doen tijdens het inplannen van je afspraak.

Moet ik een mondkapje op bij het winkelen?

Tijdens je bezoek aan een van onze winkels is het dragen van een mondkapje verplicht. Onze winkelmedewerkers dragen ook een mondkapje.

Mag je met twee mensen komen (uit één huishouden)?

Elk tijdslot is bedoeld voor één persoon ouder dan 12 jaar.

Mag ik een kind meenemen?

Kinderen zijn ook van harte welkom! Laat bij het boeken van je afspraak weten dat je een kind (jonger dan 12) meeneemt. Dan zorgen wij voor een geweldige Lush-ervaring voor iedereen.

Kan ik met een cadeaukaart betalen?

Je kunt zowel cadeaukaarten kopen als met een cadeaukaart betalen.

Kan ik lege, zwarte Lush-potjes of lege flesjes inleveren?

Yes! Wanneer je vijf lege, schone zwarte potjes of flesjes inlevert, mag je een gratis, vers gezichtsmasker uitzoeken.

Kan ik vooraf doorgeven welke producten ik wil hebben?

Tijdens het maken van je afspraak kun je bij het invullen van je gegevens vast een wensenlijstje doorgeven.

Kan ik producten ruilen of retourneren?

Ja, dat kan gewoon. Ruilen of retourneren geldt alleen niet voor producten uit onze sale, zoals Lucky Bags of producten uit de Lucky Bags.

Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?

In je bevestigingsmail vind je onderaan de mogelijkheid je afspraak aan te passen. Klik op “Reschedule” om je afspraak te verzetten, of op “Cancel” om je afspraak te annuleren.

Dan nog dit:

Alles verloopt uiteraard volgens de huidige maatregelen. We houden 1,5 meter afstand en vragen je bij klachten thuis te blijven. 


Afspraakformulieren winkels: